28 Eylül 2013 Cumartesi

Kitap Canavarlarının Blog Turu



 Bu postu yazmak için o kadar uzun zamandır bekliyorum ki anlatamam :D Blogumu açma sebeplerimden bir tanesi de bir blog turuna dahil olmaktı ve şuanda bu gerçekleşti. Geriye kaldı 39 sebep :D Tabiki şaka ama her şakada da bir gerçeklik payı olduğunu unutmayalım :)

Başta hiç haberim yoktu sonra bir baktım bana bir teklif geldi ve teklifi aldığımda halim tam olarak buydu


Sonra bir baktım ki altı kişiyiz:

Mavi Kalem bloguyla Burak turdaki ikinci erkek blogger. Zaten sadece ikimiz varız erkek olarak :P 
Bi Dolu Kitap bloguyla Zehra'da varmış aramızda
Kitap Sara'yı bloguyla da artık kankim olan Gülen'le de tanıştık bana turu teklif eden de kendileriydi ama beni sona bırakışş :P 
Büyülü Ayraç bloguyla Berfin de aramızdaymış meğer. Hep takip ederdim onun blogunu bak şimdi aynı turdayız
İkinci Harfi "i" bloguyla da Betül bizimleymiş onunda blogunun adını çok beğenirdim hep :P 


Altımız başladık kitap aramaya. Bazı kitaplarda anlaşamadık bazılarına yayınevleri dönmedi. Ama sonuç olarak kankim Gülen'in ve benim en çok istediğimiz kitap seçildi ve yayınevi de bize sponsor oluverdi o haberi aldığımdaysa ben işte böyleydim...


Kitaplar ellerimize ulaştı... Dım dım dım dım. Ama size kitabı söylememiz için biraz daha beklemeniz gerekiyor. Bana kızmayın bana kalsa söylerdim ama Gülen böyle istedi. Ama kitabın harika olduğuna emin olabilirsiniz. Ve eğer bizi Kitap Canavarları adresinden de takip ederseniz belki kitabı daha çabuk öğrenebilirsiniz. 


Kitap Canavarı kankilerime ve bizi takip eden herkese şimdiden teşekkür ediyorum. Kısa zamanda görüşmek üzeree ;)





1 yorum :

  1. Hayırlı olsun :)
    Yeni ve güzel kitap haberleri bekliyoruz sizlerden.

    YanıtlaSil