3 Şubat 2014 Pazartesi

Mabet - Sarah Fine || Kitap Canavarları 6. Blog Turu || Yorum



Tekrar Marhabalarr :) Dün kapakla ilgili konuştum bakalım bugün de kitabın içine geçelim :) Bu arada temamdan çok sıkılmıştım değiştirdim nasıl olmuş sizce? Ben bunu da pek beğenmedim ama yine de biraz dursun sonra yine değiştiririm :D 



Mutluyumm :) Çünkü kitabın içeriği hiçte kapaktan beklediğim kadar kötü değildi. Hatta bence gayet güzel bi kitaptı. Lela'nın arkadaşı intihar ediyor ve İntihar Kapıları'na gidiyor. (Buradaki Alman kapakta kapıları görebilirsiniz.) Ama Nadia her gece Lela'nın rüyalarına giriyor. Daha önce de rüyalar görüyordu evet ama artık rüyaları Nadia'nın aklının içinden görmeye başlıyor. Ama Nadia'nın ölümünden sonra Lela'da ölüyor. Ama o intihar etmedi. Bu yüzden Kır'a gidiyor. Oysa onun niyeti İntihar Kapıları'ndan o karanlık şehre gidip Nadia'yı kurtarmak.

Kapılardan zor da olsa gördüğü rüyalar sayesinde giriyor. ama daha sonra rüyalarında da gördüğü muhafız Malachi ile karşılaşıyor. Peki cehennemde aşık olursanız ne olur? Lela Malachi'ye aşık oluyor. Malachi Lela'yı Mabet'e götürüp hakimin karşısına çıkararak tekrar Kır'a yollamak istiyor ama Lela arkadaşını bulmakta kararlı. Peki ya Malachi'nin içinde de Lela'ya karşı bir şeyler oluşmaya başladıysa?

Lela arkadaşını bulup kurtaracak mı?

Umutsuz aşıklar, aşklarını yaşayabilecekler mi?

Malachi Kır'a gidebilecek mi?

Lela ve Nadia hala hayatta mı?

Gölgediyarlar'dan çıkış yolu var mı?

Okuduğunuzda hepsinin cevabını bulacaksınız. Dedim ya kitap beklediğimden çok çok daha iyiydi ve aşklarını okumak çok güzeldi ya. Neyse daha fazla spoiler yok ;) Fantastik sevin ya da sevmeyin aşkları için bile okunacak bi kitap :)

9/10 veriyorum ben kitaba :) Özellikle sonu sayesinde bi puan arttırdı :D Diğer kitabı aşırı heyecanla ve merakla bekliyorum :))

Yarın Lela'nın çocukluğunun geçtiği ve ıslah evine gittiği şehir Rhode Adası ile yayında olacağım. :) Okumayı unutmayın :)) Diğer postlar ise aşağıda bakmak isterseniz ;)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder