23 Nisan 2014 Çarşamba

Kitaplığa Neler Eklenmiş?




Merhabalar efendim :) Hazır Nisan ayının sonuna yaklaşırken ve bu 23 Nisan gününde sınavlara ara verilmişken bir post hazırlayayım dedim bende :) Bakalım Nisan ayında benim kitaplığıma neler eklenmiş?


Biraz bol geçti bu ay benim için :D Bol derken bunlar bugüne kadarkiler daha önümüzde bir hafta var ve "Efsane"çıktı *-* Almadan duramam ki :P 

Yabancılarla başlıyorum...

Bence konuşmama bile gerek yok bu kitaplar için ama özellikle o Aşkın Gölgesi var ya... Alın onu :D Cennet zaten bildiğiniz gibi Providence üçlemesinin son kitabı. Ne hoş kapağı var değil mi? Beynimdeki Yangın ise çok hoş bir kitap. Gördüğüm kadarıyla içinde birçok tıbbi bilgi de var. Merak ettiklerimden. Ve #direnAŞK... Çok merak ettiğim hemen okumak istediğim bir kitap ama Yabancı'lara Aşkın Gölgesi'nden başlayacağım :)

Ve sırada Elf Yayınları var...


Farkında mısınız bilmem ama Elf bir atak yaptı gidiyor. Özellikle Sana Kapıldım'ı öyle bir okumak istiyorum ki anlatamam :D Kralların Yürüyüşü, Felsefe Yüzüğü Serisinin 2. kitabı, Devrim 19 duyduğum kadarıyla harika bir Distopya kitap ve İstanbul'un Şanslı Fahişesi... İlk okuyanlardan birisi ben oldum ve harika bir tarihi kitap kendileri. Kapağı da beklediğimden çok çok güzel oldu.

Sıradaki... İthaki ve Epsilon


Suat Derviş kitaplarını bir ablam öyle bir övdü öyle bir övdü ki işte sonuç bu... :D Normalde nedense pek İthaki okuyan biri değilim ama kalitesi kesinlikle mükemmel bir yayınevi. Seviyorum seni İthaki. Bir de Umutsuz var orada... Allahım o nası güzeli nası duygusal bi kitaptır... Tatlı Bela okuyanınız vardır. Eğer Tatlı Bela'yı sevdiyseniz ben derim ki bu kitabı düşünmeden gidin ve hemen alın. İkinci kitabı da çıktı bu kitabın "Yeni Bir Umut" ve en kısa zamanda o da ellerimde olacak 3:)


Şuan için Nisan ayında 13 yeni kitap katılmış kitaplığıma ama dediğim gibi kesin kesin artacak bu sayı :P

Bir dahaki postta görüşmek üzere...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder