21 Aralık 2012 Cuma

Geçmişin İzinden


Geçmişin İzinden

Kitap Tanıtımı


Bir gün bildiğiniz her şeyin kocaman bir yalandan ibaret olduğunu öğrenseniz ne yapardınız?
Erin Joyceun Dublini terk edip sakin ve güzel bir kasaba olan Dunbarradan bir pansiyon alarak orada yaşamaya başlamasının üzerinden dört sene geçmiştir. Bu sürede bir sürü misafir ağırlayan Erinin hayatı gelen son konuklarıyla birlikte yeniden altüst olacaktır: Yakın arkadaşı Margueriteın Hollywood yıldızı olan erkek kardeşi Sebastian, içine kapanık ressam bir anne ile konuşamayan kızı, pansiyona geldiği gün kocasının kendisinden boşanmak istediğini öğrenen Sarah ve diğerleri
Misafirlerin birbirine teğet geçen yaşamlarının ve geçmişin ardında gizlenen büyük sırların hikâyesi Okura, hayatta hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığını gösteren akıcı ve bir o kadar da samimi bir roman

Kitap Yorumum

Colette Caddle - Geçmişin İzinden az önce bitti ve bende hiç beklemeden yorumumu paylaşmak istedim. Öncelikle hala kitabın etkisindeyim ve yazarın diğer kitabı gibi bu da harikaydı :) Erin'i kendime çok yakın buldum ve sanki bende o pansiyonun bir odasında yaşıyormuşum gibi hissettim. Yazar olayı anlatıyor anlatıyor ama kitabın sonunda her şeyin tamamen farklı olduğu ortaya çıkıyor. Sebastian'ın yaptıkları ise kimi zaman çok güzeldi kimi zamansa çok kötü, Hazel'e ve Gracie'ye genellikle acısamda çoğu zaman hep bir umutla baktım. Kitapta aile bağları, umut, sevinç, üzüntü, dedikodu ve kurmaca hepsi var. Ve son olarak da söylemek istiyorum ki kesinlikle okunması gereken bir kitap. :)


Puanlamam


Puanım 8/10 çünkü ben kitabı okurken çok az da olsa sıkıldım ve bende okurken sıkılmak pek iyi bir şey değil :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder