21 Aralık 2012 Cuma

Her Şey Senin İçin


Her Şey Senin İçin 


Kitap Tanıtımı


Genç bir kadın Tek başına oğluna bakmak zorunda kalan ve oğlu için her şeyi göze alan bir anne
Oğlunun sağlık sorunları ve sürekli artan faturalarla Dee Hewsonın ihtiyacı olan en son şey, bir gün kapıyı açtığında karşısında kalbini kırıp güvenini boşa çıkaran çocukluk aşkı, oğlunun babasıyla yüz yüze gelmektir.
Acaba Dee hayatını yoluna koyup Same babasını tanıma sansı verecek mi?
Büyük bir samimiyet ve eksiksiz gözlemleriyle İrlandanın bir numaralı roman yazarı Colette Caddle günümüzün endişe verici dünyasında aile ve ilişkilerin kırılganlığını incelerken Deenin yaşadığı ikilemi gerçekçi bir biçimde gözler önüne seriyor. 

Kitap Hakkındaki Görüşler


Her yaşa hitap eden içten, karşı konulmaz İrlandalı bir yazar. Bunu nasıl başardığını Tanrı bilir, o özel bir sihre sahip.
Bookseller

Her adımda okurları hem güldürecek hem de ağlatacak bir roman.

Irish Times


Kitap Yorumum


Ben okurken hafif Debbie Macomber tarzı hissettim kesinlikle mükemmel. İçinde her şey vardı desem yalan olmaz. Özellikle aile bağları ve Dee'nin oğluna olan duyguları beni çok etkiledi. Conor ve Dee'nin arasındaki ilişkiye ise hayran kaldım. Bir annenim çocıuğu için yaptıkları ve bunların bir kariyere dönüşmesi televizyonlara çıkması bir şirket kurması. Ayrıca Lisa'nın yuvası ve bütün hikaye harikaydı kısaca yorumlacayak kelime bulamıyorum herkesin okuması gereken bir kitap bu kitabın filmi olsaydı da ilk gösteriminde gideceklerden biri olurdum herhalde klasik olarak puanlamamı yapmak isterdim ama bu kitaplar çok güzel puan bile veremiyorum. 

Puanım


Bu kitap için puanım 9/10 :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder