13 Haziran 2013 Perşembe

Can Dostum - W. Bruce Cameron

Can Dostum 
W. Bruce Cameron

Merhabalar :) Uzun süredir aranızda yoktum ama bu arada üç tane kitap bitirdim 4.ye de çoktan başlamış bulunmaktayım, öncelikle bu güzel tatlı kitabı yorumlamak istedim ama önce bir tanıtımıyla başlayalım :)

Kitap Tanıtımı
New York Times Bestseller listesinde tam 52 hafta kaldı.
Köpekler hakkında bir roman, insan hayatının en derin meselesi olan “Neden buradayız?” sorusuna cevap verebilir mi?

Can Dostum, bir köpeğin birkaç farklı yaşam boyunca varlığının amacının peşinde koşmasının hikâyesi… 2006’da Ulusal Köşe Yazarları Derneği’nden En İyi Mizah dalında ödül alan ve 2011’de YILIN KÖŞE YAZARI seçilen W. Bruce Cameron’ın bu iç açıcı ve komik romanı, bir köpeğin pek çok hayatının duygusal ve eğlenceli hikâyesi olmakla kalmıyor, aynı zamanda insan ilişkilerine ve insanla en iyi dostu arasındaki kopmaz bağa köpeğin bakış açısından bir yorum getiriyor.

Muhteşem bir kitap. Hem güldüm hem gözyaşlarına boğuldum…
Alice Walker, Pulitzer ödüllü yazar

Hayatında bir köpeği sevmiş olan herkes, bu bilgelik dolu, dokunaklı ve çok eğlenceli kitabı okumalı. 
Dr. Marty Becker, Good Morning America

Elimden bırakamadım. Bitirdiğimde, kısa süre önce ölmüş olan köpeğimin bu kitap aracılığıyla benimle konuştuğu hissine kapıldım. 
Dina Zaphiris, Animal Planet

Bir köpeğin komik, büyüleyici ve kesinlikle inandırıcı birkaç hayatının hikâyesi olan bu kitap, reenkarnasyonun olduğuna ve yazar W. Bruce Cameron’ın bundan önceki hayatında bir köpek olduğuna ikna etti beni. Başka türlü, dört patili bakış açısından hayatı, sevgiyi ve sadakati bu kadar dokunaklı bir biçimde nasıl anlatabilirdi ki?
Victoria Moran

Vee Benim Yorumum :)
Öncelikle size bir şey itiraf etmek istiyorum ki Yabancı Yayınları'nın kitapları çok güzel kokuyor :D Ayrıca zaten gördüğünüz üzere de kapakları ve ayraçları harika :) Kapağın içinde de yine sizi çok güzel bir sürpriz bekliyor Sokak Kedisi Bob'ta bunlar patiydi burada iste farklı bir şey var :) 
Okurken aklımda bu tatlı köpek canlandı ara sıra :)

Kapağı geçip konusuna gelecek olursak... İlk sayfada açıkçası biraz şaşırdım çünkü bir köpeğin ağzından anlatılıyor eyvah dedim bu kadar sayfa nasıl geçecek ama söylemek isterim ki kitaba öğlen başlayıp akşam bitirdim :D Anladığınız gibi bizim bir köpeğimiz var. Bu köpek amacını gerçekleştirmek için dünyaya geliyor. Ama bir kez değil her amacını gerçekleştirdiğinde ölüyor ve başka bir köpek olarak farklı bir amaç için tekrar dünyaya geliyor. Her seferinde başından çok ilginç şeyler geçiyor. Bir hayatında bir çocuğa yardım ediyorken diğer hayatında bir arama kurtarma köpeği oluyor. 

Ama aslında tüm bu yaşadıkları belki de onun son yaşamı için bir hazırlıktır kim bilir :) Sonunda bizi değişik bir son bekliyor :) 

Okurken aklımda bir film gibi her şey canlandı, hatta köpeklerle ilgili bir film izlemiştim bu kitap gerçekten o filme çok benziyor :) Bu kitap New York Times Bestseller listesinde 52 hafta kalmış ama kalmayı gerçekten hak etmiş. Sonunda güzel de bir ders veriyor aslında, sanki biraz değişime uğramış Küçük Prens gibi geldi bana :) Kesinlikle okunması gereken çok tatlı, şeker, gerçek bir sevgi romanı :) 

Her zamanki gibi yine bir puanlama yapacak olursam 10/10 veririm ben bu kitaba. Puanların çok bol demeyin çünkü bu kitap hak ediyor :)
İşte burada hem o sürpriz, arka ön ve yan tarafı, iç düzeni ve o tatlı ayracı hepsi görülüyor :)

Bunlar da kitabı edinmek isteyenler için bazı online satış sitelerinden linkler :) 


1) İlknokta 13.30 TL 
2) İdefix 13.68 TL
3) Okuoku 15.20 TL
4) Kitap Yurdu 15.20 TL
5) D&R Online 12.35 TL 



Okuduğunuz için çok teşekkürler :) 



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder