3 Ekim 2014 Cuma

Kaplan Laneti - Colleen Houck || 15. KCBT || Yorum

Kitabın Adı: Kaplan Laneti
Sayfa Sayısı: 469
Yayınevi: Artemis Yayınları
Seri Sıralaması: Kaplan Masalı #1
Fiyatı: 24 TL
GR Puanı: 4.13
Puanım: 3.5

"Ölmek üzereydim. Biliyordum. En azından artnmıyordu. Sadece, onu sevdiğimi söylemek istiyordum.Ama sonra birden karanlık beni ele geçirdi…"

"Tatlı bir aşk hikâyesi ve kalbinizi sıkıştıracak bir macera. Daha ilk birkaç sayfada kendimi çığlık çığlığa tırnaklarımı yerken buldum. Kısacası, Kaplan Laneti sihirli!"
-Becca Fitzpatrick New York Times çoksatarı yazar-


Öncelikle kitapta ilgili iyi şeyleri mi söylesem kötüleri mi bilmiyorum. Çünkü hem çok iyi şeyler vardı hem de çok kötü şeyler. Neyse önce kötülerden başlayayım...

Kitabın içinde aşırı derecede fazla yazım hatası var. Ufak tefek ya da az sayıda olsa bir şey demem ama 
"Siz misafirsin." diye bir cümle bile görmüşken kitapta, gerisini siz düşünün. Eh redaksiyonu böyle olan kitabın çevirisi de aman aman mükemmel değil, normal bir çeviri. Sonra, kitabın başlarında ciddi anlamda sıkıldım. Sürekli aynı şeyler oluyor falan... Tamam bir şeyler olacak ama o şey olana kadar sıkıldım. Ve son olarak da kitabın sonu... Aslında böyle bir yerde bırakması normal, çünkü bu kitap serinin bir parçası ama ne bileyim, nolurdu daha iyi bir son olsaydı...

Geçelim iyi şeylere. Bir kere kitap özgün... Siz nerede okudunuz insana dönen kaplanları, Hint mitolojisini? O tılsımlar, garip maceralar, her macerada farklı dünyalar, maymun tanrıları, canlanan heykeller, Hannuman'ın Diyarı... Daha bir sürü şey var kitapta. Bu kitapta farklı bir tat var, lanetli bir kaplan, kaplana aşık olan ve laneti kaldırmaya kararlı bir kız var. Aşk var, macera var; piramitler, yeni dünyalar, kıskançlıklar, gizemler, sırlar var...

Eğer herzamanki distopik-fantastik kitaplardan sıkıldıysanız bu kitap tam sizlik. Aslında sıkıldıysanız değil, bu tarzı seviyorsanız mutlaka okumanız, bu dünyaya girmeniz gereken bir kitap.

Çekilişe katılmak için tıklamanız yeterli :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder