24 Ekim 2013 Perşembe

Düğün Ziyafeti - Jonathan Pıdduck || Kitap Canavarlarının 2. Blog Turu || Yorum + Çekiliş


 Bu sefer Altın Bilek Yayınları'ndan çıkmış Düğün Ziyafeti adlı kitapla birlikteyiz :) Öncelikle gecikme için çok özür dilerim blogger'ın problemlerini tüm bloggerlar bilir güncelleşmeler, yenilikler falan fialn benimki de bi takıldı ne video ekleyebildim ne resim yazı bile zor yazdım dedim böyle paylaşılmaz bu ve ancak şimdi karşınızdayım :)

Bu yeni tur kitabımızda bizi çok değişik bir dünya bekliyor. Çünkü bu kitap Türkiye'de trollerle ilgili çıkan ilk kitap olma özelliğini taşıyor. Bizi bu türle tanıştırdıkları için Altın Bilek'e şimdiden teşekkürler :) Normalde dün de bir paylaşımım vardı ama paylaşamadım o yüzden onu da bu posttan hemen sonra paylaşıyorum ayrıca başka neler varmış aşağıdaki programdan hemeeen bulabilirsiniz :)



Bir adam bir gün evden çıkar ama etrafında garip şeyler olduğundan şüphelenir. Evdeki sevgilisini bırakıp gidemez ve klasik olarak seslerin peşinden gider, kendini baygın bulur ve gözlerini bir açar yanında bir troll var. Troller onu düğün ziyafeti olarak seçmişlerdir. Ama onda bi farklılık vardır. Çünkü düğün ziyafeti olacak gelin bu ölümlüye aşık olur. Yüzündeki çıbanlar, çirkin saçlar, uzun boy kısacası yazara göre iğrenç birisi bu troll.(Güzelliğini bilemem tabi bven olsan katlanmazdım ona ölsem bile :P) Neyse tabii bu adamın birde normal sevgilisi var ama okuyun bakalım nasıl bi sevgili o. İçimden ağzına bi tane patlatıp susturmak geldi.(Dikkat ağır spoiler) Zaten sonra bu trollere öyle kötülükler yaptı ki sonunda sevgilisi öldü ama kızın umrumda değil.



Kitap kısa mıdır diye nedir bilinmez bence betimlemeler o kadar azdı ki hayal ederken çok zorlandım ve ayzarın yarattığı dünya yine betimleme eksikliğinden hiç gerçekçi gelmedi bana. Hani aman amana herkese tavsiye edermiyim etmem.Hatta tarzınızı biliyorsam ve bundan biraz bile farklıysa aman aman sakınha derim. Yazar aşkı anlatmış ama benim aşkı birazcık olsun gördüğüm tek yer trollün sevgilisinin koluna sarılıyken ölmesiydi. Kısaca bana göre kitap aşırı aşırı eksikti ha seriymiş belki diğer kitaplarda tamamlanır bilemem.


İkinci Harfi "İ" bizim kapağı daha çok beğenmiş ama ben orijinal kapağa bayıldım :D :D Onu da tıklayıp bulabilirsiniz :)
Çok beğendiğim yerler olmasa tam bir fiyasko derdim ama o kadar değil. Trollerin dünyasına bi giriş yapılmalı mutlaka ;)

Puanlamama gececek olursak eğer ne derim biliyo musunuz ?? Hımm...

4.5/10

Çekilişe de mutlaka katılın hemen burada :)

a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder