25 Mayıs 2014 Pazar

Deliryum - Lauren Oliver || 9. KCBT || Yazarın Diğer Kitapları

Evet... Yazarın diğer kitaplarını tanıtacağım postuma hoş geldiniz. Üç gün beni arka arkaya okudunuz, şaşırdınız değil mi? Ben bile şaşırdım iki ayda bir post yazdıktan sonra :P Neyse çok uzatmayacağım öncelikle Deliryum'un ikinci ve üçüncü kitaplarıyla başlıyorum.

 Serinin bu kapaklarını daha fazla sevdiğim ve serinin yan kitapları da bu kapaklarla daha uygun olduğu için bu kapakları kullanmayı tercih ettim. Bahsettiğim o 4 adet yan kitap da işte hemen aşağıda...


Bu kitaplardan özellikle Alex'i çok merak ediyorum ve en kısa sürede okumak istiyorum. Tabii en kısa zamandanın anlamı türkçesini beklemek değil orijinal dilinden okumak oluyor :D Onun dışında Hana'da merak ettiklerimden. Şimdi gelelim serimizden bağımsız olan yazarın diğer kitaplarına. Bu seri dışında yazarımız bazen tek olarak kitap yazmış, bazen de birçok yazarla birleşerek toplu bir kitap yazmış. İkisini de ayrı ayrı göreceğiz.

İşte bunlar yazarımızın başka yazarlarla ortak yazdığı kitaplar. Who Done It? adlı kitapta bir de John Green gördüm ben ve daha çok ilgimi çekti. Onun dışında Dear Bully adlı kitap 70 yazarla oluşturulmuş bir kitap olmasıyla ilgimi çekti. Crush'ın da çok tatlı bi kapağı var ve adından anladığımız kadarıyla sanırım yazarımız Lauren'in de bu kitapla ilk gerçek aşkının hikayesi yer alıyor.


Bu kitaplar da yazarımızın sadece kendi yazdığı kitaplar. Before I Die zaten ülkemizde Ben Ölmeden Önce adı ile çıkmış bir kitap ve Deliryum'dan sonra onu da çok merak ediyorum ve okumak istiyorum. Panic adlı kitabın kapağı her ne kadar Delirium serisinden çıkmış gibi görünse de bir bağlantı bulamadım ben. Ama hoş duruyor merak ettim :D Rooms... O nasıl güzel bir kapaktır... Kapağı için bile alabilirim o kitabı, sizce de çok güzel değil mi? O renk uyumu vb. Neyse hayranlığımı içimde yaşıyorum :D Spindlers yazarımızın bir karikatüristle beraber oluşturduğu kitap. Neden yukarı yazmadın derseniz Lauren yazmış, diğeri resimlemiş de ondan :P Bir de Liesl & Po var. Bu kitabı başta garipsedim ama konusuna bakınca sevdim. Bakalım belki bi ara bunu okurum ama bunlardan önceliğim Rooms...

Yazarın diğer kitapları bunlar. Şimdi aşağıya da çekilişi koyuyorum buyurun katılın. O yetmezse girin Facebook sayfamıza bir de oradan katılın. Okumadıysanız gidin anasayfama Deliryum yorumumu ve alıntılar okuyun :D Bir daha ki postta ve de bir dahaki tur da görüşmek üzere :)

a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder