10 Temmuz 2014 Perşembe

Dikkat! Aşk Çıkabilir - Asude || 11. KCBT || Yorum



Selamlarr :) Bugün de yorumumla aranızda olacağım... Kitabın arka kapağını falan paylaşmıyorum zaten bunu sık sık okuduğunuzu düşünüyorum :D

Biz turunu almış DAÇ için sevinirken... Kitap çıkıverdiii, herkese ulaştı bize gelmedi :'( Nasıl üzüldüm anlatamam :D Neyse sonra geldi... Kargo paketinden çıkardığım gibi kapağa tekrar bir aşık oldum... O kırmızı... O silah, gözlük falan... Okudukça daha iyi oldu birde :D

Neyse efendim ben kaptırdım gidiyorum baya ilerledim... Dedim daha okursam hemen biticek kitap sonra başladım başka kitaba... Onun yorumu da iki güne gelecek... Senden Önce Ben... Bu kitap bitti tekrar başladım DAÇ'a...

Kitap benim okuduğum ilk Asude kitabıydı... Turdaki diğer çoğunluk gibi... Ama bu kitaptan sonra özellikle Pabucumun Ajanı'nı almak ve deliler gibi gülmek istiyorum...

Bu kitap da öyleydi. Ne vıcık vıcık bir aşka boğuluyorsunuz, ne de hep kahkaha atıyorsunuz. Ayrılık da var, hüzün de var sinir de var... Dört göz papatya da var; dört göz mafya da :D


Siz İlkim'le Martin'i okurken bir de Seth ve Marey ortaya çıkıyor. Onların hafif yaralı, gururlu aşklarını da okumak çok keyifliydi.

Aslında bakarsak DAÇ tam bir yaz kitabı olmuş da diyebiliriz. Boş bir zamanda alınıp eğlenmek için, biraz da yaşayan taşa sinir olmak için harika bir kitap olmuş. Yalnızca bir ara kitap çok aynı tempoda gelmeye başladı, zaten bir iki bölüm sonra yeni bir olay patlar verdi ve kitap çözüldü.

Sayfaları kolayca akıp geçen, güldüren, hüzünlendiren, sinirlendiren, sakinleştiren, merhamet ettiren, hem aşık ettirip hem nefret ettiren, yaralayan daha sonra o yaraları saran bir kitap Dikkat! Aşk Çıkabilir...


Çekilişimizi de unutmayın...


a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder