22 Temmuz 2014 Salı

Kara Cadı - Nora Roberts || 12. KCBT || Yorum

Evettt :) Bugün yorumumla karşınızdayım :)) Öncelikle bu kitap benim okuduğum ilk Nora'ydı... Aaaa, nasılll falan diye düşünmeyin baya okumayı hiç düşünmemiştim Nora. Sonra böyle hafif fantastik, hafif mistik büyülü bir kitap bulduk Nora'dan dedik tur yapalım ve karşınızdayız...

Kitapta orijinal kapak kullanılmış ona bir sözüm yok gayet hoş da bence o yüzden gelelim içine... Kitabın ilk kısmında geçmişi anlatmış yazar. Yani gerçek Kara Cadı'yı nedendir bilmem ben o kısmı daha bi etkileyici buldum, daha bi sevdim... Sonra torunlarına falan filan hikayesine başladık asıl hikayenin bu olduğunu anladım.


Dediğim gibi cadılı falan hoş bir kitap. Güçlerini yeni öğrenen bi cadının hayatı ve büyük savaşı ama öyle ergenus tarzında bi anlatım yok gayet güzel herkesin okuyabileceği mükemmel bir yazısı diliyle yazılmış kitap. Yani severek okuyup 2-3 günde bitirdiğim bi kitap oldu... Ama şöyle de bir şey var ki yazar bunları anlatırken çok bi aşk katmış içine bence. Tamam her kitapta sevgi olur aşk olur hatta o tarz kitapları okumayı da aynı bir severim ama bir yanda o güzelim mistik dil, o cadılık, otlar falan. Diğer tarafta küs barışık; vıcık vıcık bi aşk. Normalde aşktan rahatsız olmasam da ilginç bi şekilde bu kitapta biraz fazla geldi bana aşk.

Bir de kitabın içinde çok çok fazla yazım hatası vardı ya :/ Hani bir de Epsilon gibi büyük bir yayınevi olunca daha bi itici geliyor o hatalar. Aynı sayfada 5 hata fark ettiğim oldu yani :D Neyse uzatmayayım. Distopya demiyorum, aşkla örgülü hafif fantastik biraz da mistik bi kitap istiyorsanız Kara Cadı sizlik...

a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder