7 Ağustos 2014 Perşembe

Duygu - Işıl Parlakyıldız || 13. KCBT || Alıntılar

Turun en yeni postuyla herkese merhabalar... Bu postta Duygu'dan muhteşem alıntılar okuyacaksınız... Yani ben bayıldım, sizde bayılırsınız eminim :P Lafı çok uzatmadan geçelim alıntılara ^_^
        Tenini hissederek, kokunu duyarak uyanmak istiyorum. Bunu benden esirgeme, sıcaklığının, ruhum gibi bedenimi ısıtmasını istiyorum, olur mu?
      İkiyle dördün farkını ayıramazken, aşkı minnetle karıştırmam sanırım              normaldi.
      Her gece o uyumadan uyumamaya özen gösteriyor, huzurla yüzünü           seyrediyordum. Sedat aşktı ama aynı zamanda savaştı ve ben onunla her şeye razıydım. Gözlerim yine nefesinin kulağıma masal okuyan tınısıyla kapandı. 
     Senin dudaklarından başkası artık bana haram, senin teninden başkasını koklamam...



      Ben Alim'le dertlerimi paylaştım. Bekir'le kelimelerimi! Sen benim ruhumun yarısıydın, hala öylesin. kokunda huzuru buldum. Uykularım seninle pempeydi. Ben seninle hayata tutundum koca kafalı!
      İçimde kıyıya vuran dalgalar gibi var olurken ben onun kumsalı gibiydim. 
     Bedeni cennetim, sıcaklığı dünyamdı.                                                                        
a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder