15 Ağustos 2014 Cuma

Mimlendim! #1


Merhabalar! Bir kaç gün önce SaklamaKabı'nın mimlerle ilgili olan vlogunu izledim, birkaç gün geçti ki Nora'nın Kitaplığı beni mimlemiş! Hem de aynı sorularla... Ben de çok zaman geçmeden yapayım dedim ve karşınızdayım...

Ne sıklıkla kitap okursunuz ?
Özellikle şu tatil zamanlarında her gün, günde en az 2-3 saat okumaya çalışıyorum. Okul zamanlarında ise vakit bulabildiğim her anda okuyorum. Bazen tenefüslerde, bazen boş derslerde...

En sevdiğiniz yazarlar ?

Aslında bu benim için fazlaca zor bir soru... Yazarlarımı ayırmıyorum, hepsi benim çocuğum gibi :P Şaka bir yana;

Olivia Cunning
Sylvia Day
E. L. James
J. K. Rowling
Jamie McGuire
Colleen Hoover
Jennifer ArmentroutJohn Green
Sabahattin Ali
Elif Şafak
Demet Altınyeleklioğlu
Nurgül Çelebi
Burcu Büyükyıldız

Aklıma gelen yazarlar... Tabii daha fazla var. Her yazarda farklı bir tat...

En beğendiğin kitaplar ?
Tatlı Bela
Kağıttan Kentler
Senden Önce Ben
Günahkarlar Turnede (Serinin tüm kitapları :O)
Harry Potter (Tüm kitapları ayrı ayrı)
Uyumsuz
Kürk Mantolu Madonna
Aşk
...

Ve daha fazlası :D 

Yerli / Yabancı hangi yazarların kitaplarını tercih edersin?
Eskiden olsa hiç düşünmeden yabancı derdim... Ama son zamanlarda yerli yazarları da çokça beğenmeye başladım. Ama yine de yabancı yazarlar daha önde...

Bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi?
Soruyu sormak bile hata! Günahkarlar Turnede...

Daha çok hangi tarz okumaktan hoşlanırsın?
Young Adult, New Adult, Adult, Fantastik (Biraz fazlaca seçiciyim), Distopya... Ama içlerinde hangisi daha önde senin için derseniz New Adult.

En son hangi kitabı okudun?
Melez - Jennifer L. Armentrout

Şu an hangi kitabı okuyorsun?

Safkan - Jennifer L. Armentrout (Sonra da Aşka Var Mısın? - Natasha Boyd)

Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun? Yeterli mi ?
Kitap blogları son zamanlarda moda olmaya başladı. Birçok blog var ama iyi bloglar tabii ki yetersiz. Kimi insanlar sırf yayınevinden kitap istemek için blog açıyor bunları biliyoruz. Onun dışında bence ne kadar - iyi - blog olursa o kadar iyi. Böylece insanlar bir kitap hakkında farklı farklı yorumlar okuyarak, daha iyi fikirler elde edebilir. 

Kitap okumak sizin için ne ifade ediyor?
Benim için kitap okumak her şey... Üzgün olduğumda teselli, mutlu olduğumda sevincime ortak; kızgınsam yatıştırıcı, uykuluysam uyandırıcı... Ama her şeyden değerlisi, her kitabın farklı dünyalara kapı açmasından daha önemli bir şey var mı? 

Ben ise "Kitap Sara'yı"nı ve "Dracula's House"u mimliyorum :) İkisine de öpücükler :*

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder