19 Eylül 2014 Cuma

Kitap Yorumu ve Ön Okuma: Çırılçıplak || Raine Miller


Kitabın Adı: Çırılçıplak
Sayfa Sayısı: 218
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Seri Sıralaması:Blackstone Serisi #1
Fiyatı: 16 TL
GR Puanı: 4.05/5
Puanım: 3/5
Her şey bir fotoğrafla başladı... 

Çırılçıplak bir tutku. 
Gizlenen gerçekler. 
Unutmayacağınız bir aşk.

Londra Üniversitesi’nde sanat eğitimi alan Amerikalı bir öğrenci ve yarı zamanlı bir fotomodel olan Brynne Bennet, yaşadığı trajediye rağmen hayatını yeniden bir düzene sokmuştu. Ta ki başarılı işadamı Ethan Blackstone, Brynne’in çıplak fotoğrafını satın alana kadar...

Ethan, Brynne’i yatağında istiyordu ve onu orada tutmak için ne gerekiyorsa yapmaya hazırdı. Onun dominant karakteri, Brynne'i hem çekiyor hem de korkutuyordu. Ancak bu ilişkide sırlar söz konusuydu. Hem de oldukça büyük sırlar…


Yeni bir yorumla geldim :) Çırılçıplak geçen akşam elime ulaştı, dershanem okulum derken hemen bitirmek istedim ve o akşam bitirdim kitabı.

Öncelikle sevmediğim yönlere değinmem lazım. Bir kere kitap gördüğünüz gibi kısa bir kitap o yüzden olaylar benim için çok hızlı gerçekleşti. Bir yerde yeni tanıştılar sonra hoppa yatak tarzı bir şey oldu. Onun dışında her kitapta olduğu gibi yine bir patronumuz var ama bu seferki kızımız utangaç, çekingen bir kız değil. Gayet açık bir kız amaa... Tabii ki yine geçmişinde sorunlar yaşamış bir kız. Bir de kitap biraz daha uzun olsaydı nolurdu yaa :D

Onun dışında fotoğraf modelliği kısmı gerçekten yaratcıydı... Kitaptaki bazı sahneler aşırı aşırı uzun olmasa bile gerçekten Kapakta Colleen Hoover'ın dediği gibi çok ateşli sahnelerdi bunlar.

Bir de yazar kitaba öyle bir son yazmış ki... Neler olacağını merak etmeden duramıyorsunuz. O son kısımla ilgili kitabın başında bir ipucu var ama, yine de ben böyle tahmin etmemiştim itiraf edeyim. İkinci kitapta olacak olanları merak ediyorum ama Yabancı Yayınları'nın bizi çok fazla bekleteceğini düşünmüyorum.

Kısaca özetlemek gerekirse kitap ince ama tamamen boş değil. Bu tarzı seviyorsanız şans vermeniz gereken, kısa sürede bitecek ve büyük ihtimalle seveceğiniz bir kitap. Okumanızı öneriyorum ve sizin için hemen aşağıya bir ön okuma ekliyorum. Keyifli okumalar :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder