14 Kasım 2014 Cuma

İki Hayat Arasında - Jessica Shirvington || 16. KCBT || Alıtılar, Çekiliş

İki Hayat Arasında için yorumumu okudunuz... Sıra geldi kitaptan alıntılaı okumaya :) Ben bunları beğendim, not ettim, size yazıyorum... Umarım siz de beğenirsiniz ^.^
        Bütün hayatım boyunca bir seçenek olmamıştı. İki hayat yaşıyordum, o kadar. Hiçbir zaman biri veya öbürü olmamıştı, ikiye ayrılmıştım ve tamamen yalnızdım. Ama şimdi... şimdi bir şans vardı. Umut vardı. Normal bir var oluş ihtimali vardı.
        Ah tanrım, bu çocuktan çok fena hoşlanıyordum. Yani, temelde doktorum sayılırdı ve beni... doktor-hasta ilişkisi dışında umursadığını düşünmemi sağlayacak hiçbir şey yapmamıştı. Ama... teknik olarak doktor değildi. Ve beni gerçekten muzdarip olduğum bir rahatsızlık için tedavi ediyor da değildi.
        Nefes alabilmek istiyorum. Beni önemseyen insanlarla olduğumu bilmek istiyorum -benliğimin tamamını önemseyen insanlarla. Ve onları önemsemek konusunda özgür olmak istiyorum. Onlara hakkımda her şeyi söyleyebilmek, sürekli yalan söyleyip numara yapmak istemiyorum. Bir gün yanlışlıkla uyarsam aynı yerde uyanacağımı bilmek istiyorum. Her günü bir kere, elimden geldiğince en iyi şekilde yaşamak istiyorum.
        "Birinin seni tanımasını istediğini söyledin. Belki de ben de sadece birinin beni tanımasını istiyorumdur. Bu dünyada sen olmazsan paylaştığımız her anın hatırası kaybolacak. Sadece başkaları bizi gördüğü için varız. Varlığımın bir parçası..." yutkundu, "önemli bir parçası, sadece sen burada onu gördüğüm için var.
        "Ve bu sana çok garip gelebilir ama mutluyum." Omzumu silktim. "Hayattayım."
        Hatıralarım, sadece benim onları taşımam ve kalbimde saklamam içindi.
        İki hayatım vardı ama yine de sadece bir hayalettim.

Eğer daha fazlasını da isterseniz, Facebook sayfamızdan görsellerimize bakabilirsiniz :) Bir dahaki postta görüşmek üzere...

 
a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder