21 Kasım 2013 Perşembe

Ötekiler Arasında - Jo Walton || Kitap Canavarlarının 4. Blog Turu || Kitap İçinde Kitaplar + Çekiliş

   Tur için kitap bulamıyoruz diye çırpınırken bu güzel kitaba rastladık :) Kapağını beğendim ama favori kapağım bu değil onu birazdan açıklayacağım. Ama bu postumda asıl olarak Kitap İçinde Kitaplar'ı konuşacağız. Nedir bu kitap içinde kitaplar? Yazarımızın oluştuğu karakterin en iyi arkadaşları - kitabın arkasında da yazdığı gibi- periler ve bilimkurgu romanları. Eh iş böyle olunca kızda sürekli kitap okuyor ya kıskanmadım da değil hani :D O kütüphaneler falan nerde burda öyle  kütüphaneler :/ Kitaptan da konuşalım biraz sonra okursunuz Kitap İçinde Kitapları :P Kitap bana tura bir gün kala geldi öyle bi aceleyle okumaya başladım ki anlatamam ama öyle pekte beklediğim gibi değildi buna ayrıntılı olarak yorumda ulaşacaksınızz :)
Ve işte benim en beğendiğim kapakta yandaki kitap. Yani ben daha bi  konuya yakın buldum daha bi dikkat çekici falan :D Bizimki de başarılı tabii ama ne biliyim işte bu daha güzel :D Şimdi başlıyoruz Kitap İçinde Kitaplara bu arada ülkemizde de çıkan bazı kitapların kapaklarını da koyacağım sıkılırsanız onlara bakın diye :)
Yanında yayınevi yazıyorsa ülkemizde de vardırr :)  Bu arada tüm kitapkarı yazmayacağım tam 154 kitap geçiyor kitap içinde ben 30 tanesini sizlerle buluşturuyorum :D Rastgele :P Daha sonra da Çekilişş 3:)


Kitap İçinde Kitaplar


1) Rüyanın Öte Yakası - Ursula K. Le Guin - Metis Yayınları
2) Yüzüklerin Efendisi - J. R. R. Tolkien - Metis Yayınları
3) Aeneas - Vergilius - Payel Yayınevi
4)Fener Tepeli Jane - L. M. Montgomery
5) Oz Büyücüsü - Lyman Frank Baum - İş Bankası Yayınları
6) Billy Bunter - Charles Hamilton
7) Malory Kuleleri - Enid Blyton - Artemis Yayınları
8) Ejder Arayışı - Anne McCaffrey - İthaki Yayınları
9) Rüzgarın On İki Köşesi - Ursula K. Le Guin - Ayrıntı Yayınları
10) Dünyadan Ayrılan Son Yıldız Gemisi - J. Boyd

11) Hitler Oyuncağımı Çaldı - Judith Kerr
12) Kedi Beşiği - Kurt Vonnegut - Dost Yayınları
13) İçeriden Ölmek - Robert Silverberg - İthaki Yayınları
14) Silmarillion - J. R. R. Tolkien - İthaki Yayınları
15) Halka Dünya - Larry Niven - İthaki Yayınları
16) Son Savaş - C. S. Lewis - Doğan Egmont
17) Şatoyu Ben Fethettim - Dodie Smith
18) Aşk İçin Zaman Var - Robert A. Heinlein
19) Aşkın Gayesi - Mary Renault
20) Amber Yıllıkları - Roger Zelazny - İthaki Yayınları


21
) Tehlikeli Hayaller - Harlan Ellison
22) Zaman Rehberi - Robert Silverberg
23) Hobbit - J. R. R. Tolkien - İthaki Yayınları
24) Diyardaki Bela - Stephen R. Donaldson - Phoenix Yayınevi
25) Kırık Kılıç - Poul Anderson
26) 2001: Bir Uzay Efsanesi - Arthur C. Clarke - İthaki Yayınları
27) Devlet - Platon - İş Bankası Yayınları
28) Cesur Yeni DÜnya - Aldous Huxley - İthaki Yayınları
29) Prens Caspian - C. S. Lewis - Doğan Egmont
30) Ölümle Doğanlar - Robert Silverberg


İşte rastgele 30 kitap bitti. Kusura bakmayım 154 kitabı da yazsam gözler şaşı olurdu herhalde :D :D Neyse işte çekiliş aşağıda. Herkese Bol Şans...
İki gün sonra yorumuma gelmeyi unutmayın ama ;) Katkılarından dolayı İthaki Yayınları'na teşekkürler.



a Rafflecopter giveaway

1 yorum :