23 Kasım 2013 Cumartesi

Ötekiler Arasında - Jo Walton || Kitap Canavarlarının 4. Blog Turu || Yorum + Çekiliş


 İşte sıra geldi yorumuma. Günün son dakikalarında paylaşmamın sebebini hemen açıklıyorum efendim. Tüm gün süren test + writing + speaking + listening + showing + description dan oluşan bir İngilizce sınavı... Ama sonuç iyi hemde sanırım baya iyi :D Neyse ben geçeyim yoruma. Bir önceki postumda demiştim ki ben yabancı kapağı daha çok sevdim. Kitabı okumaya devam ettikçe biraz daha sevmeye başladım bizim kapağı ama hala diğer kapağı daha çok seviyorum.

Kitap bir günlük şeklinde ilerliyor. Başroldeki kızımız her gün bir şeyler yazıyor ve biz bunları okuyoruz. Başta alışmakta güçlük çekmedim değil ama değişikti. Mori kitapsız yapamayanlardan bizim gibi :D Kitaplar olmaya yaşayamaz herhalde o tabii birde periler olmasa. Sürekli elindeki kitaplardan bahsetmesinden kimi zaman sıkıldım itiraf edeyim ama bazı kitaplar vardı ki onları hemen alıp okuyasım var :D

Sonra bir gün Mori bir kitap kulübüne katılıyor ve hayatı değişiyor. Küçük şeylerden mutlu olmayı öğreniyor bence.

Yazarın dilini beğenmedim değil evet beğendim ama zaman zaman da sıkıldım ara verdim biraz kitaba. Ama çoğu bilimkurgu romanı gibi değildi bu roman diğerlerinden farklı bir hava sezdim ben ve hoşuma gitti bu. Eminim okuyunca sizde seveceksiniz :)

İkinci Harfi "i" çok güzel alıntılar paylaşmış sizinle oradan biraz fikir edinin derim :)



Burada bende sizinle o alıntılardan birini paylaşıyorum ;) Turumuzun bitmesine çok fazla kalmadı. Takvime az aşağıda ulaşabilirsiniz. Ama siz bizi takipte kalın çekilişe katılmayı da sakın sakın unutmayın.Ayrıca katkılarından dolayı İthaki'ye kucak dolusu sevgiler :P

a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder