16 Kasım 2013 Cumartesi

Kitap Tanıtımı || Tangled - Emma Chase


Az önce mükemmel ötesi bir haber aldım. Ooof oof :D Şuan okuduğum kitap bu ortalarına yaklaştım ve kesinlikle mükemmel gidiyor. Sonra bir geldim buralara baktım ki Ephesus çeviriye vermiş bile kitabı. Ve kızlara duyurulur orijinal kapak kullanılacakmış :D :D Eeeh ne diyelim başka en kısa zamanda çıakr umarım CNR İstanbul'a yetiştirmeye çalışacaklarmış kitabı :)  Kitap Mayıs ayında çıktı Goodreads Puanı:  4.42/5 Amazon Puanı: 4.80/5. Türü de hem yetişkin hem de romantik komedi daha ne olsun Ephesus mükemmel işler yapıyorsun seviyorum seni :D


Arka Kapak Yazısı
Drew Evans hep kazanır. Yakışıklı ve kibirli, multimilyon dolarlık iş anlaşmaları yapar ve New York’un en güzel kadınlarını bir gülümsemeyle baştan çıkartır. Kendisine bağlı arkadaşları ve kendisini şımartan bir ailesi var. Peki neden acınacak ve depresif bir halde kensini neden yedi gündür dairesine kapatmış?
Size grip olduğunu söyleyecek.
Ama hepimiz bunun gerçekten doğru olmadığını biliyoruz.
Katherine Brooks akıllı, güzel ve hırslı. Kendisini başarıya gidecek yoldan şaşırtacak herhangi bir şeye – ya da herhangi birisine – izin vermeyi reddediyor. Kate, Drew’un babasının yatırım bankasında yeni iş arkadaşı olarak işe alınınca, atılgan playboyun hayatındaki her şey kargaşaya dönüşüyor. Kate’in beraberinde getirdiği profesyonel çekişme sinir bozucu, Kate karşı hissettiği çekim dikkat dağıtıcı, Kate’i yatağına girmeye ikna edememesi ise yorucuydu.
Sonra, tam Drew istediği her şeyi elde etmek üzereyken, fazla gelişmiş kendine güveni hepsini mahvetmek üzerefir. Şehvet ve hassasiyet, hayal kırıklığı ve memnuniyet hislerini bir birinden ayırabilecek mi? Hayatının en önemli mücadelesinde galip gelebilecek mi?  
Drew Evans aşkta kazanabilecek mi?
Tangled annenizin okuduğu türden bir aşk hikayesi değil. Kadınlar hakkında çok şey bilen… aslında sandığı kadar çok şey bilmeyen acımasız, tutkulu, hazır cevap bir adamın anlattığı bir hikaye. Drew kendi hikayesini anlattıkça, hayatta istemediği tek şeyin, onsuz yaşayamayacağı tek şey olduğunu öğreniyor.

Bir de kitabı araştırırken böyle bi görsel buldum :)


"Kate ve ben köşeyi döndük. Fazla antidepresan almış iki salak gibi el ele tutuştuk ve birbimize gülümsedik. İğrenç, değil mi?"
-Drew Evans

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder