30 Ocak 2014 Perşembe

Trailer || The Fault In Our Stars - Aynı Yıldızın Altında




Ocak bitmeden son bir post yazayım dedim. O da ne olsun diye düşündüm ve bunu buldum :D Çoğu insan gibi bende bir John hayranıyım. Aslında herkes kadar çok değil çünkü bir kaç kitap okuduktan sonra yazarın hep aynı şekil yazdığını anladım ama bu sorun mu? Hayır. Her yazdığını nefessiz okur muyum? Evet. :D  Hele Aynı Yıldızın Altında benim favorim. Çoğu kişinin de öyle zaten :D Ama şeyyy :D Fark ettim de onun yorumu neden yok acaba blogumda :D Üşengeç zamanıma denk geldi herhalde :D :D Şimdilik kitap mükemmeldi ve ağladığım 2. kitaptı diyeyim ben. NOT: Toplamda 3 kitapta ağlamışlığım vardır :D İşte birkaç hafta önce filmin afişi yayınlandı....

:O :O Afişine de aşık oldum, kitabın kapağına olduğum gibi :D 


 Çooooook güzel değil mi ama :D

Buda kitapla tanınan... "Okey? Okey." Yani bizim dilimizde "Peki? Peki."

"Belki de peki bizim sonsuza kadarımız olur."

(Ezbere yazdım vayy be :D)


İşte bu postun amacı... Fragman :) Tabii şimdilik sadece İngilizce bilenler anlayabilir o yüzden şanslıyım 3:) Ama yakında Türkçe'ye çevrilmiş hali de bizimle olacaktır. Gerçi çevrilmesine bile gerek yok sadece izleseniz bile yeter :)) Bu arada bu kadar iyi olmasını beklemiyodum ya ben filmin ama çok iyi gözüküyor ;) Hadi izleyin :))

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder