28 Ocak 2014 Salı

Yorum Zamanı || Ateşli Bilet - Olivia Cunning

Ben dememişmiydim gelir Ateşli Bilet diye :) Dedim çünkü biliyorum ki bu kitap iki oturuşta biter :D Hani demiştim ya kapağı beğenmedim diye falan hala beğenmiyorum ama çokta kötü olmadığını fark ettim diğerleriyle yan yana uyumlu gibi :D Ha bir de kapağını beğenmesem de en beğendiğim kitap bu oldu ya. Yazar bu kitapta uçurmuş gitmiş her kitapta artıyor performansı bakalım Wicked Beat'te neler olacak :) Önce bir konuya bakalım bilmeyenler için :)

Sırlarla dolu bir geçmişi olan bir bas gitarist, Jace Seymour. Geçmişinin esiri olmuş yaralı bir müzisyen. Acılarını bastırabilmek için fiziksel acıya muhtaç bir erkek. Ve yeni edindiği sahibesi Aggienin, bir yandan bedenine acı verirken, diğer yandan kalbindeki yaraları saracağından habersiz. Merhamet için ayaklarına kapanan köleleri dışında erkeklerle işi olmayan Aggie, melek yüzlü Jacein asil başkaldırısı ve yataktaki beklenmedik baskınlığı karşısında kalbini genç adama kaptırmanın eşiğinde.

Günahkârlar grubundaki yeri sarsılmaya başlayan Jace ise, yaraların en iyi sevgiyle sarılacağını öğrenmek üzere. Bizler müzik dünyası ve tur otobüslerinin en bilinmeyen, en derin kuyularına dalarken, Olivia Cunning de insan doğasını bambaşka bir pencereden beğenilerimize sunuyor.

"Şehvetli çocuklar, sert müzik ve ateşli sevişmeler… Daha iyisi olabilir miydi?"


Dediğim gibi kitap feci güzeldi. Gecenin bir yarısı başladım kitaba yatmadan azcık okuyayım dedim ama saate bir baktım dört olmuş :D Eh dedim uyuyayım ama zor bıraktım. Zaten kalktığım gibi de aldım elime bitirdim :D


Bir de artık yorumlar görsel ağırlıklı dedim bakın patır patır geliyorlar :) İç tasarımını beğendim kitabın gayet güzeldi. Ama bölüm sayısı yazan yerleri diğer kitaplardaki gibi kötüydü bir sonraki resimde bunu da göreceksiniz sadece italik ve kalın yapılmış hepsi o :/ Ama yani bu erotik bi kitap orda da biraz daha özen beklerdim bakın burada ne güzel bölüm başlıkları :D


Az önce de dedim yazar bu kitapta aşmış kendini :D Kitap Jace'nin hikayesini dinliyoruz bu sefer. Ama okuduğumuz şey sadece seks değil bu kitapta. Seks ve aşk yine var ama bu kitap biraz daha kendini bulma ve kendini kabullenme hikayesi gibi de olmuş o yüzden en çok bu kitapta etkilendim.


Jace Günahkarlar'a başkasının yerine alarak katılan bi bas gitarist. Ama bu kitapta vuruluyor. Eh ne oluyor eksikliğini tamamlamak için hemen eski üye çağrılıveriyor varya öyle bi sinir oldum ki ona anlatamam :D Jace hiç kimsenin onu sevmediğini düşünüyor aslında daha çok sevdiği herkesi kaybettiği için hep öyle olacağını sanıyor ve aslında onu sevdiklerini kabullenmek istemiyor. Ama kişisel ceza uzmanımız Aggie ona öyle bi kabulendiriyor ki bunu :D

Ceza uzmanı derken baya bizim Jace acı çekmekten hoşlanıyor. Bu da hep çocukluğundan kalma işte :( Aah okurken acıdım lan çocuğa :D Çok uzatmak istemiyorum ya herkes okusun görsün. Ayrıca kitap çoğu yerde de esprili çok sevdim hatta bi yerde kahkaha attım. İddia sonucu Trey ve Brian popolarına öyle bir dövme yaptırıyorlar ki :D Gerçi Jace'nın ayağındaki gülen yüzlü papatya da çok güldürdü :D

Kısacası...
Kitap bana göre serideki en güzel kitaptı. Kitapta bir aşk ve seks hikayesinin dışında bir kendini bulma yolculuğuna çıkıyoruz. Ama bunu yaparken de yazar bizi sıkmadan eğlenceli ve seksi bir dilde anlatmış anlatacaklarını. Zaten siz seriye olan bağlılığımı biliyorsunuz puanı söylemeye bile gerek yok ama artık adet olmuş söyleyelim :)
∞/10
 Tabii ki :) İşte sizi alıntılarla baş başa bırakayım artık.

Birde duydum ki Ephesus Wicked Beat'te orijinal kapak kullanmayı düşünüyormuş. Ne kadar kızsam da seviyorum seni Ephesus Yayınları :) Bu kitabı okuma fırsatı sağladığınız için de ayrıca teşekkürler :)










1 yorum :

  1. Bloglunuzu Tanıtarak ve backlink sağlayarak hem seo açısından hemde hit açısından güzel bir platform oluşturduk. Hemen Sitenizi veya Blogunuzu tanıtın ! Yarışmaları kazanarak bedava reklam alabilirsiniz .

    Blog Tanitma http://blogtanitici.blogspot.com

    YanıtlaSil